press Enter to searchЗнайдені наступні товари:Товарів не знайдено.
Які кольори найкраще підходять для спецодягу
Колірна гама в корпоративному одязі несе в собі не тільки стиль та імідж компанії, але також дуже потрібний і важливий психологічний аспект сприйняття, до якого в наш час все більше приділяють увагу як великі компанії, так і невеликі організації.
Як людина сприймає кольори та відтінки
Світлі тони. Сприймаються людиною легко невимушено, дружелюбно та відкрито.
Темні тони. Дають зрозуміти оточуючим про рішучість, конкретику, сприяють стриманості.
Холодні тони. Сприймаються дуже спокійно, діють заспокійливо, уповільнюють емоційні сплески.
Білий та чорний. Сприймається класичним протистоянням і виступає статусно та авторитетно.
Синій або блакитний. Найчастіше сприймається людьми як стабільний, розважливий і довірливий. Цьому кольору зазвичай надають перевагу: ідеалісти, консерватори, елегантні, цілеспрямовані, зосереджені люди.
Коричневий і бежевий. Цей колір характеризується надійністю, чесністю, впевненістю, спокоєм. Цей колір віддають перевагу людям, які люблять надійність і консерватизм. Люди, які віддають перевагу цьому кольору, досить чесні і надійні як партнери так і друзі.
Вишневий або червоний. Це колір пристрасті, оптимізму, сміливості та енергії. Яскравий червоний колір ніколи не дасть Вам злитися з натовпом або залишитися непоміченим. Ці кольори і їх відтінки воліють люди сильні, енергійні, наполегливі, фізично здорові. Це кольори завойовників та переможців.
Зелений та салатовий. Викликає у людей асоціації життя, зростання, спокою та гармонії, безпеки. Цей колір люблять люди творчих професій, люди з практичним складом розуму, люди впевнені у собі дуже великодушні.
У висновку хотілося б додати, що психологами та маркетологами було встановлено, що 60% першого візуального контакту з кольорами організації формують стійкі емоції та асоціації у людини про цю компанію.
Бажаєте замовити індивідуальне пошиття спецодягу чи нанесення логотипу на спецодяг?
Зимовий спецодяг незамінний при проведенні робіт у холоди на відкритому просторі. Тепер ні вітер, ні дощ, ні хуртовина не зможуть перешкодити роботі! Спецодяг відмінно захистить персонал від впливу несприятливих атмосферних умов і зробить працю зручнішою та безпечнішою.
Весь сучасний спецодяг походить від джинсів, вперше виготовлених Ліваємо Страусом як робочий одяг для американських фермерів та будівельників. Чому саме джинси стали популярними не тільки у фермерів і старателів, а й у більшості людства?
Умови праці працівників різних спеціальностей у 2020 році можуть дуже відрізнятися. Наприклад, будівельникам, монтажникам, слюсарям, кранівникам та спеціалістам в аналогічних областях доводиться працювати як на відкритому повітрі, так і всередині промислових об’єктів та будівель.
Військова форма «Гірка» – призначена для ведення бойових дій за умов гір. Форма з’явилася до Другої світової війни, коли стало очевидно, що для суворих гірських умов і спецодяг має бути відповідним.
Які кольори найкраще підходять для спецодягу
Колірна гама в корпоративному одязі несе в собі не тільки стиль та імідж компанії, але також дуже потрібний і важливий психологічний аспект сприйняття, до якого в наш час все більше приділяють увагу як великі компанії, так і невеликі організації.
Як людина сприймає кольори та відтінки
У висновку хотілося б додати, що психологами та маркетологами було встановлено, що 60% першого візуального контакту з кольорами організації формують стійкі емоції та асоціації у людини про цю компанію.
Бажаєте замовити індивідуальне пошиття спецодягу чи нанесення логотипу на спецодяг?
Пишіть у месенджер:
Надсилайте замовлення на E-mail:
Схожі публікації
Зимовий спецодяг: тепло та комфорт у холодний період
Зимовий спецодяг незамінний при проведенні робіт у холоди на відкритому просторі. Тепер ні вітер, ні дощ, ні хуртовина не зможуть перешкодити роботі! Спецодяг відмінно захистить персонал від впливу несприятливих атмосферних умов і зробить працю зручнішою та безпечнішою.
Підбираємо літній спецодяг для робітника
Весь сучасний спецодяг походить від джинсів, вперше виготовлених Ліваємо Страусом як робочий одяг для американських фермерів та будівельників. Чому саме джинси стали популярними не тільки у фермерів і старателів, а й у більшості людства?
Як правильно вибрати зимовий спецодяг?
Умови праці працівників різних спеціальностей у 2020 році можуть дуже відрізнятися. Наприклад, будівельникам, монтажникам, слюсарям, кранівникам та спеціалістам в аналогічних областях доводиться працювати як на відкритому повітрі, так і всередині промислових об’єктів та будівель.
Історія появи військової форми «Гірка»
Військова форма «Гірка» – призначена для ведення бойових дій за умов гір. Форма з’явилася до Другої світової війни, коли стало очевидно, що для суворих гірських умов і спецодяг має бути відповідним.