press Enter to searchЗнайдені наступні товари:No products found.
Ринок спецодягу в Україні: хто є хто?
Зовсім ще недавно спецодяг міг відлякати Вас своїм виглядом, але, на щастя, все давно в минулому. На сьогоднішній день багато керівників, піклуючись про імідж своїх підлеглих, своєї компанії роблять все від них залежне, щоб їх підлеглі виглядали не тільки акуратно, але і в якійсь мірі навіть елегантно.
Ситуація на ринку спецодягу
Cегодня, по наблюдениям аналитиков, украинский рынок специальной и рабочей одежды переживает второе рождение: заинтересованность потенциальных потребителей в спецовках растет довольно динамичными темпами, тому есть несколько причин:
Згідно зі статистичними даними, в Україні за останні 3 роки потреба у робочому одязі з кожним роком збільшується приблизно на 10-12%.
Динамічний зростання попиту на спецодяг приваблює нових виробників та операторів ринку. За даними аналітиків, щороку на український ринок спецодягу приходить щонайменше десяток нових гравців. Виробників спецодягу в Україні вже давно перевалило за сотню.
Сьогодні на українському ринку робочого одягу відбувається не лише кількісний, а й якісний стрибок. Зростає не тільки попит на спецодяг, а й вимоги замовників щодо якості спецівки. Так, якщо ще кілька років тому для більшості клієнтів визначальним фактором при виборі робочого одягу була ціна виробу, то сьогодні багато замовників готові розщедритися на якісний товар.
Статистика зростання ринку спецодягу
На думку аналітиків, найшвидшими темпами розвиваються ринки професійного одягу в країнах Бенілюксу, Німеччині, Франції, Великій Британії та скандинавських державах. Найбільш широко професійний одяг у Європі використовується у готельному бізнесі, системі громадського харчування, дорожній службі та роздрібній торгівлі. За останні десять років сукупні обсяги замовлень уніформи в Європі зросли зі 155 млн. виробів до 170 млн. швейних виробів (що відповідало обороту близько 3 млрд. євро).
Місткість українського ринку спецодягу значно нижча не лише за ємність ринків розвинених європейських країн. Аналітики оцінюють його в 1,3-1,4 млн. комплектів, що в грошах становить близько 15,5-16 млн. євро.
Структура ринку спецодягу
Сьогодні в Європі професійний одяг поділяється на п’ять основних категорій – захисний, робочий, професійний повсякденний, діловий та уніформа.
Класифікація спецодягу в Україні:
спеціальний одяг, виготовлений у суворій відповідності з існуючими ГОСТами та призначений для людей, які працюють у небезпечних чи специфічних умовах. До цієї категорії можна включити захисний одяг для шахтарів, медиків тощо;
робочий одяг, який використовується для забезпечення захисту працівника від загальних забруднень.
формений одяг, призначений для силових та охоронних структур.
Найбільш широко на українському ринку представлений робочий одяг, який спеціалісти класифікують таким чином: традиційний, одяг середнього класу (так званий, «євроодяг») та елітна продукція.
Традиційний («чорний») робочий одяг. Цей сегмент ринку формується за рахунок дешевого одягу, до якості якого не висуваються особливі вимоги. Основний фактор, що визначає вибір подібної продукції – низька ціна (250 грн. за комплект куртка+комбінезон). За даними фахівців, частка ринку, яку займає традиційний робочий одяг, становить трохи більше 50%.
Робочий одяг середнього класу або «євроодяг». Вона відрізняється від традиційної вищої якості тканини, фурнітури та пошиття; краще відповідає характеру виконуваних робіт, а також несе в собі певний елемент корпоративного стилю – часто прикрашена символікою або логотипом підприємства, витримана у фірмових кольорах компанії тощо. Вартість одягу цього класу складає до 500 грн. за комплект «Куртка + напівкомбінезон». Незважаючи на те, що спецодяг середнього класу з’явився на українському ринку не так давно, він знайшов «гарячий відгук» серед споживачів: частка ринку, який він займає, вже становить близько 30-40%. Топ-менеджери багатьох підприємств небезпідставно вважають, що корпоративний спецодяг може допомогти у формуванні позитивного іміджу компанії та стати додатковою перевагою у конкурентній боротьбі. Таким чином, крім чисто утилітарної функції, спецодяг служить додатковим інструментом маркетингу, яким вже користуються найбільш прозорливі керівники.
Виготовленням одягу цього класу займається більшість компаній (як великих, так і невеликих), які легально працюють на українському ринку.
Елітний робочий одяг. Товари цієї категорії складно назвати словом «спецювання». Це високоякісна уніформа, що розробляється для кожного замовника індивідуально. При конструюванні одягу такого класу враховуються індивідуальні вимоги ергономії замовника, але й використовуються нестандартні дизайнерські рішення. Саме цей одяг формує «модні тенденції» на ринку спецодягу. Виготовляється елітний одяг, як правило, за кордоном, а його основними споживачами виступають компанії з іноземними інвестиціями. Проте, заради справедливості, слід зазначити, що деякі українські підприємства цілком здатні виготовити робочий одяг не гірше, ніж іноземні умільці: були б тканини «відповідної якості». У зв’язку з досить високою вартістю (від 700 грн. за комплект куртка + напівкомбінезон), частка еліти на українському ринку спецівок відносно невелика і становить не більше 10%.
Гравці ринку спецодягу
У нашій країні представлений робочий одяг як імпортного, так і вітчизняного виробництва. За словами фахівців, вітчизняна продукція безперечно займає левову частку ринку (за деякими оцінками – до 90% у кількісному вираженні), що пов’язано з вищою ціновою конкурентоспроможністю. Сьогодні на українському ринку спецодягу можна чітко виділити такі категорії операторів.
Виробники. Компанії, що входять до цієї категорії займаються пошиттям та реалізацією спецодягу.
Підприємства-посередники. Компанії, що входять до цієї категорії не мають власних виробничих потужностей. Свій бізнес вони будують таким чином: приймають у кінцевого споживача замовлення виготовлення спецодягу і розміщують його у виробника.
Торгуючі підприємства. Враховуючи специфіку продажів, притаманну українському ринку спецодягу, кількість компаній, що входять до цієї категорії, відносно невелика.
Точної кількості підприємств, зайнятих пошиттям робочого одягу не знає, мабуть, ніхто. Спецодяг виготовляють великі швейні фабрики, які дісталися Україні від СРСР та нові приватні підприємства та підприємці.
Виходячи з обсягів випущеної продукції, виробників спецодягу можна класифікувати так:
Великі виробники (що виготовляють понад 5000 комплектів спецівки на місяць). За даними маркетологів, кількість великих виробників, що працюють на українському ринку, невелика — загалом компаній-виробників на частку великих підприємств припадає не більше 5 %. Однак, незважаючи на невелику кількість, продукція, що випускається ними, займає не менше 40% українського ринку. Їхня продукція затребувана великими виробничими підприємствами промислового комплексу.
Середні за величиною виробники (які виготовляють до 1000 комплектів на місяць). Підприємств, що належать до цієї «вагової» категорії, – переважна більшість серед виробників робочого одягу (за деякими даними – до 70-80% від загальної кількості виробників). Їхня продукція представлена практично у всіх цінових сегментах – починаючи від дешевої спецівки та закінчуючи елітною уніформою. Послугами середніх за величиною виробників спецодягу користується численна армія представників приватного бізнесу.
Невеликі виробники (що виготовляють до 100 комплектів спецівки на місяць). Ця категорія виробників формується, як правило, із «новачків» на українському ринку робочого одягу. Поступово, з розширенням кола клієнтури та нарощуванням обсягів виробництва, невеликі підприємства «трансформуються» у середні, а на їхнє місце приходять нові виробники.
Конкуренція на ринку спецодягу
Робочий одяг, на відміну від повсякденного одягу, набувають, як правило, великими партіями. Це зумовлює низку особливостей у просуванні товарів над ринком. Так, наприклад, у розвинених країнах Європи та Америки реалізацією спецодягу кінцевому споживачеві займаються оптовики, які буквально «на корені» викуповують у виробника партії готової продукції. Відмінною особливістю українського ринку спецодягу стало «випадання» з ланцюжка збуту посередницької ланки: переважна більшість робочого одягу реалізується за методом прямих продажів.
За словами операторів, сьогодні на українському ринку робочого одягу пропозиція значно перевищує попит. На думку значної кількості виробників, зниження ціни – далеко не завжди найдієвіший спосіб у боротьбі з конкурентами.
До основних конкурентних переваг представники операторів українського ринку робочого одягу відносять стабільну якість продукції, здатність оперативно виконати будь-яке замовлення клієнта, запропонувати повне екіпірування (починаючи від одягу та взуття та закінчуючи засобами індивідуального захисту) та, звичайно, наявність гнучкої системи знижок на продукцію.
Асортимент спецодягу
За одностайними оцінками фахівців, широкий асортимент продукції – одна із складових успіху на українському ринку спецодягу. Тому багато компаній намагаються пропонувати споживачам як продукцію «на всі випадки життя», а й товари різних цінових категорій (від найдешевших до елітних виробів).
В асортименті практично будь-якого підприємства, як правило, входять:
Робочий одяг для літнього та зимового періодів. Вона забезпечує захист від загальновиробничих забруднень. Це робочі костюми, бавовняні комбінезони, сорочки, фартухи, камуфльовані костюми, робочі халати, утеплені куртки, ватяні штани, ватники тощо. Сюди можна віднести і робочий одяг, виготовлений за євростандартом: напівкомбінезони, костюми (напівкомбінезон + куртка + бейсболка), утеплені костюми тощо.
Спецодяг для захисту від впливу агресивних середовищ: кислотостійкий, бензо-, маслостійкий, грязевідштовхувальний і т.д.
Сигнальний асортимент, що забезпечує безпеку при роботі поблизу об’єктів, що рухаються, і на автомагістралях: жилети, костюми для працівників дорожніх ремонтних служб і т.д.
Деякі компанії, поряд із робочим одягом, пропонують споживачам робоче взуття та засоби індивідуального захисту.
Для виготовлення робочого одягу використовуються як вітчизняні, так і імпортні тканини.
На думку фахівців, сьогодні переважна більшість робочого одягу шиється з імпортних тканин. Частка спецодягу, пошитого з продукції українських виробників, становить лише 10-15%. Решта одягу виготовляється з тканин, виготовлених у Китаї, Росії, Білорусі, Польщі, Кореї, Гонконгу, країнах Середньої Азії.
При виробництві спецодягу сьогодні, як правило, використовуються суміші (бавовна+поліефір, бавовна+поліестер) з підвищеною міцністю, стійкістю до розриву та стирання, «Ортон», «Грета», «Оксфорд», «Дюспо», високоякісні х/б тканини (саржової групи) нового покоління із високими показниками гігроскопічності та іншими корисними властивостями.
Бажаєте замовити індивідуальне пошиття спецодягу чи нанесення логотипу на спецодяг?
Коли оглядаєш сайти по спецодягу можна зустріти безліч пропозицій спецівки від найдешевшої до дуже дорогої. У чому різниця і який спецодяг підійде саме вам? Відповіді ми намагатимемося дати в цій статті.
На сьогоднішній день євроспецодягу вдалося вийти на новий рівень. Вона не просто виготовляється з високоякісних та високотехнологічних матеріалів. Ринок радує робітників стильними моделями, під час створення яких без дизайнерів не обійшлося.
Спецвзуття повинне оберігати ноги не тільки від вологи, бруду чи холоду, а й від ворожого хімічного впливу. Пріоритетну увагу необхідно приділяти підошві, якій слід відрізнятися не тільки завтовшки, а й міцністю. Ця вимога набуває особливої важливості при проведенні будівельних робіт.
Ти колись помічав, як люди у фірмовому спецодязі одразу привертають увагу? Брендований спецодяг – це не просто речі з логотипом. Це потужний інструмент, який допомагає бізнесу створити образ, що запам’ятовується, і донести свою цінність до оточуючих. То чому ж для виробничих компаній брендований спецодяг важливий як повітря? Давай розберемося, чому LTM майстерня спецодягу робить такий …
Ринок спецодягу в Україні: хто є хто?
Зовсім ще недавно спецодяг міг відлякати Вас своїм виглядом, але, на щастя, все давно в минулому. На сьогоднішній день багато керівників, піклуючись про імідж своїх підлеглих, своєї компанії роблять все від них залежне, щоб їх підлеглі виглядали не тільки акуратно, але і в якійсь мірі навіть елегантно.
Ситуація на ринку спецодягу
Cегодня, по наблюдениям аналитиков, украинский рынок специальной и рабочей одежды переживает второе рождение: заинтересованность потенциальных потребителей в спецовках растет довольно динамичными темпами, тому есть несколько причин:
Статистика зростання ринку спецодягу
На думку аналітиків, найшвидшими темпами розвиваються ринки професійного одягу в країнах Бенілюксу, Німеччині, Франції, Великій Британії та скандинавських державах. Найбільш широко професійний одяг у Європі використовується у готельному бізнесі, системі громадського харчування, дорожній службі та роздрібній торгівлі. За останні десять років сукупні обсяги замовлень уніформи в Європі зросли зі 155 млн. виробів до 170 млн. швейних виробів (що відповідало обороту близько 3 млрд. євро). Місткість українського ринку спецодягу значно нижча не лише за ємність ринків розвинених європейських країн. Аналітики оцінюють його в 1,3-1,4 млн. комплектів, що в грошах становить близько 15,5-16 млн. євро.
Структура ринку спецодягу
Сьогодні в Європі професійний одяг поділяється на п’ять основних категорій – захисний, робочий, професійний повсякденний, діловий та уніформа.
Класифікація спецодягу в Україні:
Найбільш широко на українському ринку представлений робочий одяг, який спеціалісти класифікують таким чином: традиційний, одяг середнього класу (так званий, «євроодяг») та елітна продукція.
Виготовленням одягу цього класу займається більшість компаній (як великих, так і невеликих), які легально працюють на українському ринку.
Гравці ринку спецодягу
У нашій країні представлений робочий одяг як імпортного, так і вітчизняного виробництва. За словами фахівців, вітчизняна продукція безперечно займає левову частку ринку (за деякими оцінками – до 90% у кількісному вираженні), що пов’язано з вищою ціновою конкурентоспроможністю. Сьогодні на українському ринку спецодягу можна чітко виділити такі категорії операторів.
Точної кількості підприємств, зайнятих пошиттям робочого одягу не знає, мабуть, ніхто. Спецодяг виготовляють великі швейні фабрики, які дісталися Україні від СРСР та нові приватні підприємства та підприємці.
Виходячи з обсягів випущеної продукції, виробників спецодягу можна класифікувати так:
Великі виробники (що виготовляють понад 5000 комплектів спецівки на місяць). За даними маркетологів, кількість великих виробників, що працюють на українському ринку, невелика — загалом компаній-виробників на частку великих підприємств припадає не більше 5 %. Однак, незважаючи на невелику кількість, продукція, що випускається ними, займає не менше 40% українського ринку. Їхня продукція затребувана великими виробничими підприємствами промислового комплексу.
Середні за величиною виробники (які виготовляють до 1000 комплектів на місяць). Підприємств, що належать до цієї «вагової» категорії, – переважна більшість серед виробників робочого одягу (за деякими даними – до 70-80% від загальної кількості виробників). Їхня продукція представлена практично у всіх цінових сегментах – починаючи від дешевої спецівки та закінчуючи елітною уніформою. Послугами середніх за величиною виробників спецодягу користується численна армія представників приватного бізнесу.
Невеликі виробники (що виготовляють до 100 комплектів спецівки на місяць). Ця категорія виробників формується, як правило, із «новачків» на українському ринку робочого одягу. Поступово, з розширенням кола клієнтури та нарощуванням обсягів виробництва, невеликі підприємства «трансформуються» у середні, а на їхнє місце приходять нові виробники.
Конкуренція на ринку спецодягу
Робочий одяг, на відміну від повсякденного одягу, набувають, як правило, великими партіями. Це зумовлює низку особливостей у просуванні товарів над ринком. Так, наприклад, у розвинених країнах Європи та Америки реалізацією спецодягу кінцевому споживачеві займаються оптовики, які буквально «на корені» викуповують у виробника партії готової продукції. Відмінною особливістю українського ринку спецодягу стало «випадання» з ланцюжка збуту посередницької ланки: переважна більшість робочого одягу реалізується за методом прямих продажів.
За словами операторів, сьогодні на українському ринку робочого одягу пропозиція значно перевищує попит. На думку значної кількості виробників, зниження ціни – далеко не завжди найдієвіший спосіб у боротьбі з конкурентами.
До основних конкурентних переваг представники операторів українського ринку робочого одягу відносять стабільну якість продукції, здатність оперативно виконати будь-яке замовлення клієнта, запропонувати повне екіпірування (починаючи від одягу та взуття та закінчуючи засобами індивідуального захисту) та, звичайно, наявність гнучкої системи знижок на продукцію.
Асортимент спецодягу
За одностайними оцінками фахівців, широкий асортимент продукції – одна із складових успіху на українському ринку спецодягу. Тому багато компаній намагаються пропонувати споживачам як продукцію «на всі випадки життя», а й товари різних цінових категорій (від найдешевших до елітних виробів).
В асортименті практично будь-якого підприємства, як правило, входять:
Деякі компанії, поряд із робочим одягом, пропонують споживачам робоче взуття та засоби індивідуального захисту.
Для виготовлення робочого одягу використовуються як вітчизняні, так і імпортні тканини. На думку фахівців, сьогодні переважна більшість робочого одягу шиється з імпортних тканин. Частка спецодягу, пошитого з продукції українських виробників, становить лише 10-15%. Решта одягу виготовляється з тканин, виготовлених у Китаї, Росії, Білорусі, Польщі, Кореї, Гонконгу, країнах Середньої Азії.
При виробництві спецодягу сьогодні, як правило, використовуються суміші (бавовна+поліефір, бавовна+поліестер) з підвищеною міцністю, стійкістю до розриву та стирання, «Ортон», «Грета», «Оксфорд», «Дюспо», високоякісні х/б тканини (саржової групи) нового покоління із високими показниками гігроскопічності та іншими корисними властивостями.
Бажаєте замовити індивідуальне пошиття спецодягу чи нанесення логотипу на спецодяг?
Пишіть у месенджер:
Надсилайте замовлення на E-mail:
Схожі публікації
Який спецодяг купити? Вибираємо тканину спецодягу
Коли оглядаєш сайти по спецодягу можна зустріти безліч пропозицій спецівки від найдешевшої до дуже дорогої. У чому різниця і який спецодяг підійде саме вам? Відповіді ми намагатимемося дати в цій статті.
Ринок євроспецодягу у Дніпрі
На сьогоднішній день євроспецодягу вдалося вийти на новий рівень. Вона не просто виготовляється з високоякісних та високотехнологічних матеріалів. Ринок радує робітників стильними моделями, під час створення яких без дизайнерів не обійшлося.
Спецвзуття для комфортної роботи
Спецвзуття повинне оберігати ноги не тільки від вологи, бруду чи холоду, а й від ворожого хімічного впливу. Пріоритетну увагу необхідно приділяти підошві, якій слід відрізнятися не тільки завтовшки, а й міцністю. Ця вимога набуває особливої важливості при проведенні будівельних робіт.
Навіщо виробництву брендований спецодяг?
Ти колись помічав, як люди у фірмовому спецодязі одразу привертають увагу? Брендований спецодяг – це не просто речі з логотипом. Це потужний інструмент, який допомагає бізнесу створити образ, що запам’ятовується, і донести свою цінність до оточуючих. То чому ж для виробничих компаній брендований спецодяг важливий як повітря? Давай розберемося, чому LTM майстерня спецодягу робить такий …